מזלג אותי ב-GitHub

כל משתתף, מציג, נותן־חסות או מתנדב בכנס שלנו מתבקש לקבל את כללי ההתנהגות הבאים, ומחוייב לקבל את הכללים למניעת הטרדה. אנחנו מצפים לשיתוף פעולה מלא של כל הצדדים כדי להבטיח סביבה נעימה ובטוחה לכולם.

הכללים מנוסחים בלשון זכר משיקולי נוחות ותוך קבלת המין הדקדוקי הזכרי כברירת המחדל בעברית, אך ללא כל כוונה לבטא העדפה מינית כלשהי, ואתכן הסליחה. הכללים מופנים לבני ובנות כל המינים במידה שווה.

הגרסה המקוצרת

היה ידידותי, סבלני, מאיר־פנים, ומתחשב; כבד את הבריות, השתמש בשפה נאותה, והמנע מהתנהגות או התבטאות מפלה. המנע במיוחד מהטרדה; הכנס מחוייב לספק חוויה נטולת הטרדות לכולם, והמארגנים עלולים להפעיל סנקציות כנגד משתתפים שיפרו את הכללים למניעת הטרדה, ובכללן הרחקה מהכנס ללא החזר כספי.

הגרסה המלאה

כללים למניעת הטרדה

צריכים עזרה?

אם הוטרדת, או שהבחנת בהטרדה כלפי משתתף אחר, או אם יש לך שאלות אחרות בנושא, אנא פנה מייד לחבר צוות הכנס. תוכל לזהות את חברי צוות הכנס בעזרת תגי השם המסומנים שהם ילבשו.

במקרים דחופים, ניתן לפנות אל אחד מבין:

משה נחמיאס: 050-8261600

אורית וסרמן: 054-5679782

צוות הכנס ישמח לעזור למשתתפים לתקשר עם צוות הביטחון של המלון/מקום האירוע או גורמי אכיפת החוק, לספק ליווי, או לסייע בדרכים אחרות לכל מי שמוצא עצמו מוטרד כדי שירגיש בטוח למשך הכנס. אנו מעריכים את השתתפותכם.

אנו מצפים מכל המשתתפים להשמע לכללים אלה במקומות הכנס והסדנאות, וכן באירועים חברתיים הקשורים לכנס.